05 July 2009

MATRADE merupakan agensi promosi perdagangan Malaysia di bawah Kementerian Perdagangan Antarabangsa & Industri (MITI) yang terlibat secara langsung di dalam menjadikan Malaysia sebagai negara pengeksport utama dunia dan berperanan untuk membantu syarikat Malaysia membangun dan mengembangkan pasaran eksport Negara.

Individu-individu yang berkelayakan, berdaya saing, berwawasan, berfikiran dinamik dan yang mempunyai keyakinan yang tinggi serta boleh menyumbang ke arah kecemerlangan, dijemput untuk mengisi kekosongan jawatan di Perbadanan ini.

Jawatan

* Pegawai Ehwal Ekonomi Gred E41
* Pegawai Teknologi Maklumat Gred F41
* Juruteknik Gred J17

[ * IKLAN LENGKAP * ]

Tarikh tutup : 17 Julai 2009

Iklan Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta
Di http://iklankerjaya.blogspot.com

Disclaimer

All job ads and career information published in the Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.