17 July 2009

Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM), sebuah agensi penyelidikan utama dalam bidang perhutanan negara ini di bawah Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar mempelawa calon-calon yang berkelayakan, komited dan bertanggungjawab untuk mengisi kekosongan jawatan berikut:

Jawatan

1. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED F29
2. PEKERJA AWAM KHAS R3
3. PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1
4. PEKERJA AWAM GRED R1

* Senarai jawatan kosong terkini pada 15 Julai 2009

[ * IKLAN LENGKAP * ]

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temu duga. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup iklan ini hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Tarikh tutup : 31 JULAI 2009



Iklan Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta
Di http://iklankerjaya.blogspot.com

Disclaimer

All job ads and career information published in the Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. Kerjaya-Kerajaan.blogspot.com also not be liable for any losses when using the information in this blog.